23 Şubat 2012 Perşembe

ONSUN BU KADAR YÜKSELMESİ KAR SATIŞI YAPMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR YA DA YÜKSEK RAKAMLARDAN ALTIN ALANLARIN BİR PARÇA ZARAR KESLER İÇİN UYGUN OLABİLİR.. ( %100 ALTIN ALAN YATIRIMCI ANCAK BU ZARAR RİSKİNE GİREBİLİR) AKSİ TAKDİRDE ZARARA SATIŞ ZATEN SÖZKONUSU DEĞİLDİR..

Altın yükselmeye başladı keyifler yerine geldi çoğumuzda.. Ama düm düz, dur durak bilemeden 1900 ons oalcak beklentisine girenler biraz daha temkinli davransınlar...
1900 ons olacak diyenlerin bu rakamdan altın almaları daha mantıklı değil mi? Ama alıma yanaşan yok, ama 1900 olacak demek var sadece..

DÜZELTME YEMEDEN , SİZLERDE BİLİYORSUNUZ BİR SATIŞ YEMEDEN 1900 LERE GİTMEYECEK..
PEKİ SATIŞ NASIL OLACAK?  AZ MI ÇOK MU? BUNU HEP BİRLİKTE GÖRECEĞİZ AMA KİMSE HEVESLENEMSİN 1700 ALTINA İNMEZ ALTIN DİYE GENE YAKLAŞACAK ORALARA ..

NE KADAR DAHA ERTELERLER BİLEMEM AMA 1520 USD GÖRMÜŞTÜ YA İNANIN BU DİP DEĞİL... BUNUN DA ALTINA İNECEK GÜNLER GÖRECEĞİZ..
YUKARIDAN DA 2200-2400 USD Yİ KIRACAĞI GÜNLER GÖRECEĞİZ..

2011 DE  DE BELİRTTİĞİMİZ GİBİ 2012-2013-2014 YILLARINDA DA PARÇA PARÇA AL , PARÇA PARÇA SAT TAKTİĞİNİ, KARI GÖRÜNCE KAÇ TAKTİĞİNİ UNUTMAYACAĞIZ..

BİR ÖNCEKİ YAZIMIZDA OLDUĞU GİBİ VERİLERDEN ÖNCE ÖNGÖRÜMÜZÜ PAYLAŞIRIZ.. VERİLERDEN BEKLENTİMİZ DOĞRULTUSUNDA ŞU OALCAK DERİZ.. VERİ BAŞTAN FARKLI GELİRSE BİZİM KUR TAHMİNİ DE İFLAS EDER.. BU ŞEKİL DE LÜTFEN OLAYI DEĞERLENDİRİNİZ...

HERŞEY AÇIKLANDIKTAN SONRA YORUM YAPMAK KOLAYDIR...

ELEŞTİRİNİZ, EN ÖNEMLİSİ SİZ DE BİLDİKLERİNİZ PAYLAŞINIZ..
AMA KALP KIRGINLIĞI OLMADAN, HAK HUKUK YARATMADAN..
İFTİRADAN UZAK ...

4 yorum:

  1. merhabalar, kimseden cevap alamadım..yazılarınızı okuyunca fikriniz benim için çok önemli hale geldi..sırf bilginizin zekatı yada bi kardeşinize yardım anlamında bana yardım eder misiniz? geçen eylülden beri bekleyen ve en son 103 ile ortlamayı kapatan bi mağdurum..arbitraj dediler beceremedim..1737 ons ortalaması ile paramın yarısı dolarda..bu durumda şu anki ons üzerinden 10 gr. altın daha zarara grdim..geri kalanı 1775 onsta iken yine dolara geçerek arbitraj ortalamasını yükselteyim, yoksa altın çıkar deyip bekleyimmi ne yapayım arada kaldım..bu hafta durum ne olur sizce? düzeltme gelirse 1740 altına iner mi yada 1800 üzerine devam eder..düğün yapıcam günler sıkıştı..hepsini100den bozmak vardı beceremedim:(( zarar üstü zarar hamlelerde..nolur bi fikir verin..çok teşk. ederim.....

    YanıtlaSil
  2. Selam Yusuf Bey ,
    Öncelikle Size bir ömür mutluluk ve huzur dolu yıllar dilerim evlilik ile başlayacağınız yeni bir hayat için..
    SAdece fikrimi belirtip irdeleyin, başka kaynaklarla ile karşılaştırıp kararınızı veriniz lütfen..
    1737 usd iken ons altından dolara geçtiğinizi anladım ve bu yuzden zarar ya da yanlış hamle yaptım düşüncesindesiniz.. An itibariyle dediğiniz bu doğru ama beklediğiniz de göreceksiniz 1. ons 1737 usd nin altına inecek 2. usd-tl kuru aldığınız kurun üstüne çıkacak..
    bu iki durumdan biri gerçekleştiğinde kar yazacak hanenize.. usd-tl kurunu da not edin bir tarafa ve burayı da kaçırmayın gözden lütfen..
    Bir diğer husus 1775'te bozayım mı?
    (bu sorudan önce 103 tl de aldığınız da ons ne kadardı acaba?)
    Geçen hafta çıkış ile birlikte 1796-1806 gelmeden satış yeme beklentisinde olduğumuz iletmiş.. aşağı için 1760 dan korkulması gerektiğini ve 1759 kırıldığında parça parça satış yapabiliriz belki.. Ama lütfen satışlar olacaksa parça parça olsun yani altının hepsini satmak yanlış olur..
    ayrıca hep de dolara geçeyim demeyin.. hem dolar hem ons geçen hafta çıktı cuma da dahil önümüzde ki hafta uygun kurda yani altın-tl gramı 100 lerde iken bir parça tl ye geçmek de mantıklı...
    yani Yusuf Bey, arbitraj yapacam diye tüm paranın dolar olması da sakıncalı..
    HER ZAMAN DEWDİĞİMİZ GİBİ PARAMIZI %100 AYNI VARLIĞI YATIRMAYACAĞIZ.. YANİ PARAMIZ %100 NE ALTIN NE TL NE USD OLACAK..
    MÜMKÜNSE HEPSİNDE AZ AZ OLACAK.. ÇIKANI SATACAĞIZ DÜŞENİ ALACAĞIZ HEP İŞLEM YAPMIŞ OLACAGIZ YANİ..
    BEN DE HAZİRAN GİBİ DÜĞÜN PLANIM VAR İNŞALLAH... YAŞÇA SİZDEN YAŞLI OLABİLİRİM (BEN 35 YAŞ)..
    TEKRAR MUTLULUKLAR DİLİYORUM, ÇOK KARARSIZ VE KARIŞIK BİR DÖNEM DE DÜĞÜN YAPACAK OLUNULMASI ÇOK ZOR.. ALLAH HERKESİN YARDIMCISI OLSUN..
    SADECE TAVSİYEM 95 LERDE İKEN BİLEZİK KOYMAK GEREKİR.. AYRICA BİLEZİK TERCİH EDERKEN LÜTFEN İŞÇİLİĞİ AZ OLANI TERCİH EDİN.. SATARKEN ZARAR ETMEZSİNİZ VE AYRICA İYİ BİR YATIRIM ARACI OLABİLİR.. YENGEYİ BU KONUDA LÜTFEN İKNA EDİN...
    DURUMUNUZ İYİ VE ZEVK TAKISI OLARAK TAKIALCAKSA BİRŞEY DİYEMEM BELKİ AMA BEN BİLEZİK TAKI ADETİNİN EVLECEKLERDE İŞÇİLİĞİ AZ OLANLARI TERCİH ETMELERİNİ ÖNERİYORUM...
    UMARIM YARDIMCI OLUNULMUŞTUR..

    YanıtlaSil
  3. umit hocam çok teşk. ederim..mailinizi rica edicem bazı ayrıntıları paylaşmak için..mümkünse

    YanıtlaSil
  4. yUSUF bEY !
    BU FIRSATI KAÇIRMAYALIM ALTIN GRAMI DÜŞTÜ

    YanıtlaSil