21 Mart 2012 Çarşamba

doların indirimli günlerini bekleyeceğiz

Değerli Arkadaşlar !

Ben 1,8050-1,8290 arasında dolar alımına hem de TCMB'nin Salı günkü toplantı öncesinde alım yapılması tarafında değilim..
Çıkmayacak şekliyle düşündüğüm için değil rakamın yüksek olduğu içindir..
İkisi arasında büyük bir fark vardır bize göre...
Ayrıca cuma günü TCMB başkanının faiz koridoru daraltabiliriz demesine istinaden petrol ve cari açık da bunu tetikleyerek sert bir yükselişe sebep oldu..
Bu sert yükseliş sepet kuru Merkez Banaksının müdahale sınırına soktu... Bir de bundan dolayı dolardan uzak durmamız..
Rasmi ve özel kurumların doviz borç ödemelerinin yoğun olduğu mart ayı olduğu için  ve mart da bitmeye yüz tuttuğuna göre bir düşüş sinyali olabilir mi? sorusunu kendimize sorduğumuzdan uzak duruyoruz..

Bir eşyaya gereğinden fazla ödeme yapma alışkanlığım yok... DOLAR ÇOK PAHALI... indirimli günlerini ya da sezon sonu indirimlerini bekleyeceğiz... 

12 yorum:

  1. umit hocam elimde arbitraj dolari var epeyce..ons 1640 olursa kara geçirio..bunu mu beklim 1.83 ten bozmaya mı çalışayım sence? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. 1640 ve aşağısı karı gördüğünüz de parça parça geçmek daha mantıklı.. her birden geçiş yapmayın.. bir türlü 1640 kıramadı kırdığında 1634 aşağısı için orta dereceli satış beklediğimizi iletmiştik..
    kıramaz ise 1650 den güç alır da 1667 kırılırsa 1680 ve 1697 de dönüş bekliyoruz bu sefer de..
    elinde ki doların maliyetini iyi hesaplayın lütfen ve kar zarar noktanızı iyi belirleyin..
    bundan sonra tek dolar ile değil de hem dolar hem altın hem tl üçlüsü ile daha emin adımlarla yola devam edin..

    1 haftadır bu banda sıkıştı.. yarın süresi tam bir hafta oluyor... sıkışık banttan ben bugün için akşamki konut siparişi verileri ile çıkacağını düşünüyorum aslında.. +-1 gün de tolera edilmişti.. Dün gerçekleşmedi kaldı 2 gün...
    1640-1670 aralığı kırılacak beklentim hala sürüyor..
    çok sıkıştı tehlike arz ediyor demektir

    YanıtlaSil
  3. peki sizce 1634 altı mı kırılır, yoksa 67 mi yani aşağı mı yukarı mı?? bantla beraber ben de sıkıştım kaldım hocam..

    YanıtlaSil
  4. ben 1640 aşağı denemesi yapacağını bekliyorum ilk etap da..
    deneme yapınca göreceğiz... başarırsa 1600 lere yaklaşacak iyice baktık deneme yaptı ama gene yukarı cevrilmeye başladı yani 1640 kırdı 1630 lu rakamlardan geri dönüş yaprı o zaman 1667 denemesine gidiyoruz şeklinde anlayacağız..
    beklentim ve anlatmak istediğim anlaşılsın istiyorum...
    ben ikisi de oalcak diye yorum yapan biri değilim tek yön veririm.. yanılırsak yanılırız :) hem 1640 hem 1670 olacak şekliyle destek direnç göstererek yanılma payım sıfır da olur :)
    ben 1640 kırılacağını bekliyorum ve altında kalırsa 1600 ler merhaba; ama 1640-30 arasına girip dönerse bu sefer 1670 ler yol... umarım fark anlaşılmıştır..

    YanıtlaSil
  5. tmm hocam ben de 1630 beklicem o halde..zaten işim görüyo ve üzülmicem...düşerse de daha fazla, canın saolsun..

    iyi seyirler hepimize..

    YanıtlaSil
  6. yusuf Bey !
    tek bir rakama bağlanmayacağız..
    tüm paramızla alım ya da satım yapmayacağız...
    altın 200 günlük ortalaması olan 1677 nin aşağısında yer aldığı için düşeceğini ve ardından toparlayıp 1680 ni kıracağını bu yuzden düşünüyoruz..
    1630 net ve kesin rakam oalrak düşünülemisn ayrıca 1634 yani 1630 ler aşağı kırılırsailk önce 1600lere yaklaşacağımızı unutmayalım..
    ama lütfen altınsız da kalmayalım hep sat ya da hep al bunu yapmayalım..

    YanıtlaSil
  7. ayrıca daha çok dolar kurundan dolayı altın-tl gramın düşme ihtimali üzerinde durduğumu da unutmamak gerekir

    YanıtlaSil
  8. hocam risk alıp 1639-40 görünce geçicem altına, dolardan..kalan tl ise eğer düşerse aşağı alıcam..yada kar satışını bekleyip sora alıcam..

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. tek bir rakama bağlanmayın Yunus Bey !
    1650 kırılamadı aşağısını gördüğünde hemen yukarı çıkarıyolar. geneld eyazdığım siiznle alakalıydı..
    1650 aşağısını istemeyenler 1667 e doğru kırması için götürebilirler

    YanıtlaSil
  10. hocam yorumda ilk etapta 1640 aşağısını bekliyorum dediniz net olarak..ben de size uyacağım, kazanırsak da beraber kaybedersek de..güvenim tamdır size..oynak onsa deil :)

    YanıtlaSil
  11. Evet gene 1640 denemesini beklediğimi yenileyeyim ama akabinde ters köşe olursak da var :)
    zorluyo ama yanaşamıyor.. tedirgin etti onsun bu hareketleri ve anlık olarak aniden paylaşayım istedim :)

    ama Yusuf Bey şunu unutmayalım günlük yorumlar ile al sat işlemine girmeyelim..
    hedefi bekleyelim..
    karı görünce uçalım :)

    YanıtlaSil
  12. yo olmaz siz dediniz ben yapcam..iki uçta da olsa teşekkür etcem..hakkım helal olsun..kafamın dikine gidince hep kaybettim..:)

    YanıtlaSil