22 Mart 2012 Perşembe

Dünya da şu an dolar endexi 80,10 seviyelerinde...
eğer 79,90 - 80 aralığına girip 79,90 dan aşağı gitmez ise hızlı bir şekilde endex 80,40 seviyelerine yükselme ihtimali teknik açıdan görülmekte..
doları belirttiğimiz 80,40-50 seviyelerine götürecek haber ya da dolar alımları ile traderler yüklenirse yani destekleyici gelişmeler olduğunda altın ons 1578 i rahatlıkla deneyebilecektir..
bunu gerekli dirençlerin kırıldığında dolar endeksinde sizlerle paylaşacağız..
doların değer kazanması altın da değil de gümüş-platin-petrol tarafında daha çok etkili olduğu bir gerçek..
yani bu düşüş değerli metal için değil sanayi malı olan emtialara eteki ediyor yorumlamasını yapıyoruz..
burdan da şunu çıkarabilirizki  ileri günlerde plaitn,gümüş, bankalarımız da yok ama petrol, bakır gibi emtiaları alın diyor aslında gelişmeler..
altın ise kaplumbağa inişi yapıyor pek keyifsiz aslında inmek istemiyor.. zorla naz ile indiriyorlar.. ya da dolarda ki gelişmeden dolayı inmek zorunda bırakılıyor.

Not: dolar endeksinde ki bu yükseliş kalıcı değildir.. yakında ibre değişecektir.. hatırlatmasını da yapalım

3 yorum:

  1. sayın bird sayesinde yine buldum sizi ümit bey.....yorumlarınızı dikkatle takip ediyoruz....blogunuz hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Ece kardeş ümit hocamızı seviyoruz ve takip ediyoruz..bizim öğretmenimizdir kendisi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde öğretmenim olur kendisi..ilk yazdığı sitedeki ilk yazılarından beri takip ediyorum.başka sitelerdede takip ettim kendisinden çook şey öğrendim. bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum buyurmuş büyükler.ama heryerde çok değerli bilgiler verdiği halde hep çekemeyenler oldu.tam kayb ettim diye üzülürken bu gün tesadüfen sizin verdiğiniz adresten buldum.ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN VE TÜM YARDIM SEVER KİŞİLERDEN..

      Sil