5 Nisan 2012 Perşembe

BU ALTIN YÜKSELDİKÇE VE DÜŞTÜKÇE RALLİ VEYA EN DİP SENARYOLARI DÜŞERKEN YA DA ÇIKARKEN KASITLI OLARAK DİLLENDİRİLDİKLENİ,

ÇOĞU BASIN KURULUŞUNUN ARKASINDA SERMAYEDERİN OLDUĞUNU,

ÇOĞU YAZAR ÇİZENİN KENDİ ÖZGÜR İRADESİNCE OLANI DEĞİL, PATRONLARINCA OLMASI GEREKTİĞİNİ YAZDIKLARINI LÜTFEN UNUTMAYINIZ..

ÖNGÖRÜLER TEMEL VARSAYIMLARI OLUR; GERÇEKLEŞMEZ VE YANILABİLİRLER DE..
ZATEN YATIRIM BİR RİSKTİR..
KAZANMAYI BEKLERKEN KAYBETMEK İLE KARŞILAŞACAĞIMIZI DA BİLİRİZ..

AMA ORTADA TABİRİ CAİZSE FOL YOK YUMURTA YOK İKEN 1200 DEMELERİ BİRİLERİNE HİZMET ETTİKLERİNİN NET BİR GÖSTERGESİDİR..

BEN BİLE DİYORUM GÜN GELECEK ALTIN 1000 DE OLACAK 5000 DE.. AMA ONU BU HAFTA YAZARSAM 1000 OLACAK DİYE BUGÜN OLMAZSA BİLE 1-2 HAFTA İÇİNDE OLMASI GEREKİR.. AKSİ TAKDİRDE ÖNGÖRÜNÜN HİÇBİR ANLAMI KALMAZ..

BİRAZ SAKİN OLUP , ÇAYLARINIZI KEYİFLE YUDUMLAYARAK BAŞKA İŞLERE YÖNELEREK ARTIK ÇIKIŞI BEKLEYELİM DERİZ..

3 yorum:

  1. Selam Ümit bey,
    yardımlarınızla 7 gram artış yaptım.. Şu an altındayım ve beklemedeyim 1660 $ seviyeyi görünce hemen çıkmayı düşünüyorum..
    saygılar kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. umarım gene alımlar için bir parça daha cepte nakit bırakmışsınızdır..
    1660 mı daha sonra mı olur onu ileri de paylaşalım inş.

    YanıtlaSil
  3. Valla hiç bırakmadım Ümit bey:)
    tabiri caiz ise bodoslama daldım. umarım kar görebiliriz kısa vadede. Bir de 25 nisan olayı var sanırım, oraya kadar kar görebilirsek iyi olur:)

    YanıtlaSil