13 Nisan 2012 Cuma

Çin: Bernanke topu tut


Çin altın borsasını açılış tarihi iptal edilmezse haziran ortası temmuz gibi planlamakta..
o tarihde ABD FED oparation twistin de sona erecek olması çok manidar değil mi? :)

Çin bugün Bernanke'ye topu attı..
bak ben Q3 kısmende olsa yaptım sen biraz bekle benim (Çin'in) munzam indirmem sizin ve ab nin piyasalarını biraz rahatlır sen de akşam Q3 yapacam felan deme akıllı ol otur oturduğun yerde BEN DE SENİN VE SİSTEMİN İÇİN GAYRET EDİYORUM mesajını alabilir miyiz? ben biraz boyle yorumluyorum olayı..

bugün piyasalar (çin) haftayı kapattıktan sonra bu kararı açıklaması ardından da ABD haftayı kapatırken Bernanke'nin konuşması HERŞEY BANA 24 NİSAN İÇİN YAPILIYOR mesjını direkt veriyor.

Bernanke gene iki ayağının üstüne düştü Çin munzam kararıyla ve eminim Bernanke, Şener Şen sevinmesi gibi ayakları poposuna vura vura koşuyordur oley oley diyerek :)

1 yorum:

  1. 24 nisan da tam olarak ne bekliyoruz. Hangi karar hangi yönde etkileyecek? Açıklama yapabilirseniz sevinirim.Teşekkürler...

    YanıtlaSil