31 Mayıs 2012 Perşembe

31 MAYIS

Arkadaşlar!
piyasa haber veri vb takibim çok azaldı... bu yuzden fazla yazamıyorum bir de zaman geleneksel düğüm işlemleri ile gidiyor..
hala umut vaad vermiyor altın...
1569 denemesi yapacak olsa da ben hala aşağı kendini tam olarak bırakamadığını düşünenlerdenim..
sık sık pc başında olunamayınca  anlık düşüşlerde al deme yorumunda bile bulunamıyoruz..
lakin parça parça al ve karı görünce satı kesinlikle unutmayın ve aklınızdan çıkarmayın..

altın ons da hale yön aşağı oynayanlardanım.. 24 saat işlem gören altın gündüz 1530 lara inip sabaha gece 1560 lara çıkarılması da manidar..
euro iyice dikkatinize alın iyice alım bölgesine yaklaşıyor ama daha alım için erken..

şu an 1570 lerdeyiz... 1600 30 usd kaldı değil mi?
bana soruyorsunuz 16** lü rakamlar mı yoksa 14**lü rakamlar mı daha yakın ben bugünler ve haftalar için 14** lü rakamların daha yakın olduğunu düşünüyorum...
Artık anlaşıldı Siz de bilin ki orta vade 1634
orta-uzun 1697
uzun 1796
rakamlarını altın görebilmesi için 1486 rakamını ucundan köşesinden görmeli... Daha da altına kayarsa eğer o günleri değerlendiririz lakin o zaman AYI piyasasına gireceğinden tüm beklenti ve dengeleri ona göre değiştirebiliriz..

sorularla inşallah fırsat buldukça cevaplamaya çalışacağım..
ne veri ne grafik ne haber detaylı takip edemediğim için bilmediğim husus da paylaşım yapmak zararlı diye düşündüğümdendir sessizliğim..
Bilgi olmadan fikir beyanatı kadar cahillik olamaz diye düşünüyorum..
çıkışlara kapılmayalım..
1585-95 arası satanlara sesleniyorum özellikle ancak sizler düşüşlerde yerine daha çok koymak için alımlara yönelebilirsiniz..
nakitte olup da 1600 denemesi uğruna al demek yanlış olur..

ONS BAŞI AL SAT VE SONRA SAT İÇİN BANKALARA 20-30 USD PARA ÖDEYECEĞİNİZ UNUTMAYIN..
1570 DE ALIP 1600 OLUNCA HEMEN HEMEN ANCAK KAFA KAFAYA GELİRSİNİZ..
BU DA DEĞMEZ..
BU YUZDEN BEKLE DAHA MANTIKLI

7 yorum:

  1. Üstad dolarda altında fırlamaya başladı neler oluyor böyle!

    YanıtlaSil
  2. doların ki normal AB cephesinden kaynaklanıyor ama altın ons daha 1560 aşağısına inemedi bu enteresan.. 1560 ve 1549 denemesini aşağı yönlü bekleyenlerdenim hala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın üstad güzel oynuyorlar altınla!

      Sil
  3. selam cümleten hayırlı günler bol kazançlar

    YanıtlaSil
  4. selam cümleten hayılı günler ve bol kazançlar

    buraya yorum yazılıyomuş.bilmiyordum. .sadece ümit hocamısın günlük yorumunu okurdum.coktandır takip ederim
    ümit ustadımızı.dier taraftan bilirim.inş böl daha iyi olur
    saygılar

    YanıtlaSil
  5. ümit hocam bu güzel tekaşın arasında lütfen bi yorum da bana yapıver..dün alsak bugün satsak gr.da 2 lira kar bırakıyodu..ama kısmet diyelim..artık korkar olduk alamıyoruz da..sen de bize anlık yazamadığın için destek veren de yok..dolar şaha kalkıyo kafasına göre dur diyen yok..
    ne yapalım hangi aralıkta alalım?? 6. hissin, 1480ler ne zaman diyo? dolar da düşmez, ons çıkmaya devame ederse çok üzülcez elde tl ile...

    YanıtlaSil
  6. ümit hocam tarım dışı istihdam verisi yarın mıydı, sanırım cuma günkü hareket normal bandı değiştircek demiştiniz..

    YanıtlaSil