3 Mayıs 2012 Perşembe

Arkadaşlar !
düğün telaşesi,
normal iş yoğunluğu na bir de birkaç aydır sigarayı bırakmanın verdiği SAFLIK  :) hatta laf aramızda odun gibi ot gibi birşey oldum :) ne biçim illetmiş ağızda yara felan ama bıraktım almayacağım bir daha :)
neyse tüm bu sebeplerden dolayı sık sık gün içi yazamıyorum, ayrıca hergün yazmak zor önemli gündem olmayınca.. Altın da yerinde sayınca aynı şeyi, yazıp duruyosunuz :)
ayrıca arkadaşlar, bu altın yarinı fiyatlamak için düşüp haftaya yükselecek tezi gene savunmaktayım... yarın ki beklenen veriler geldiğinde toparlanma ve çıkış beklentim var altında..
ya beklentiler tersi gelirse; işte o zaman bekle sabret tesbihi çekilecek...
takılar alınarak (bir parçasını geçen almıştık Yusuf Bey'e de aktarmıştım.. 1-2 bilezik de yarın alarak.. düğün masrafları ile birlikte şahsen yatırıma ara vereceğiz zorunlu olarak :)
Rabbim tüm evlenenlerin yardımcı olsun maddi anlamda, uğraş anlamında çok zor...

 9- 10 haziran Ankara Harikalar diyarına davetlisiniz  :)
düşükten alı alı verin altınları :)
yüzünüzden gülücük bir ömür eksik olmasın..

10 yorum:

  1. Ümit bey mahvetti beni bu altın 100 liradan 150 gram aldım ne yapayım?

    YanıtlaSil
  2. Ümit bey Merhaba,
    Öncelikle Allah (C.C.) düğününüzde yar ve yardımcınız olsun. Her iki dünyada da bahtiyar olmanızı diliyorum.
    Sigarayı bırakmanız hususunda sizi gönülden tebrik ediyorum. dualarımız sizinle kardeşim. Ayrıca Beş yıl önce 2007 Ağustosunda ben de aynı şeyleri yaşadım. Şu an beş yıl oldu. Memnuniyetimi anlatamam.. Sakın tekrar geri dönmeyi düşünmeyin diyor, sağlık ve esenlikler diliyorum.
    Yorumlarınıza ben de katılıyorum. teşekkür ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. Ümit bey Merhaba,
    Öncelikle Allah (C.C.) düğününüzde yar ve yardımcınız olsun. Her iki dünyada da bahtiyar olmanızı diliyorum.
    Sigarayı bırakmanız hususunda sizi gönülden tebrik ediyorum. dualarımız sizinle kardeşim. Ayrıca Beş yıl önce 2007 Ağustosunda ben de aynı şeyleri yaşadım. Şu an beş yıl oldu. Memnuniyetimi anlatamam.. Sakın tekrar geri dönmeyi düşünmeyin diyor, sağlık ve esenlikler diliyorum.
    Yorumlarınıza ben de katılıyorum. teşekkür ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. sayın beatz !
    sakın ha satışı şimdilik düşünemyin..
    bir de demek kolay ama psikolojinize takmayın..
    altınım var şu kadar gram var deyip dursun şimdilik..
    bunları belirttikten sonra..
    aldığınız da ons ne kadardı bunu da not edin ki dönüş tl ye mi yoksa dolara mı daha önce olacak onu görelim..

    ayrıca 1 gram dahi olsa nakit ile bu seviyelerden altın aldıkça ortalama fiyatınız 100 den aşağı doğru düşecektir bunu da unutmayınız..
    şu an için nakit varsa alımlar uygun ortalamayı düşürmek için..
    96 larda felan az parça satış belki zor da olsa mümkün görülebilir ama şu an için hiç değmez..

    YanıtlaSil
  5. Amin Abdullah Bey !
    teşekkür ederim tüm dilek ve temennileriniz için,

    YanıtlaSil
  6. Ayrıca Abdullah Bey !
    geçenki yazınızı geç saatlerde gördüm ayrıca aynı fikirde olduğumuz için ses etmemiştim :)
    gümüşü düşüşü hususunda çünkü 31,40 üstünde tutunamayınca aslında siz tüyoyu kapmıştınız ve huylanmanızda tabiri caizse doğru idi..
    sonuç zaten ortada beklediğiniz gibi gelişti..
    şu düşüş 29,70-80 aralığına kadar olursa korku olmasın dönüşü hızlı oalcaktır..
    eğer bu rakamı kırarsa 26 hedefli yeni trend gündeme gelebilir o zaman

    YanıtlaSil
  7. 2 parça halinde aldım hocam 75 gramını 1780 lerden almıştım diğerini ilk parçayı 9-10 ay önce filan almıştım

    YanıtlaSil
  8. ümit hocam düğününüzü şimdiden tebrik eder, 2 cihan saadeti dilerim..

    düğün salonu açık adres rica ediceğiz hediye göndermek isteyenler olacaktır eminim..

    ben de tavsiyeniz üzre 2 bilezik aldım..düştükçe devam inş.

    umarım dediğiniz gibi haftaya 1700lere yaklaşır ons..da bi nefes alırız inş.

    selam ve dua ile.

    Allah sabır ve güç versin.

    YanıtlaSil
  9. ümit bey Allah sağlıklı, mutlu huzurlu ve bol bereketli bir yuva kurmayı nasip etsin her iki tarafı da bir ömür boyu utandırmasın inşallah :)

    cumamız mübarek olsun.


    dün 1667 den sattığım altını 1634 den geri aldım beklemedeyim hayırlısı bakalım :)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı bereketli bol kazançlar olur inş.

    YanıtlaSil