4 Mayıs 2012 Cuma

Gümüş %50 getirisi şaşırtmamallı

Geçen Abdullah Bey ile paylaştığımız gümüş de 29,70-80 aralığına geliyoruz artık...
artık gümüşte üçgen formasyonu önümüzdeki 3-5 güne kalmaz  tercihini yapacaktır.. ya çıkıştan yana ilk soluksuz hedefi 33 olur ons... ya da düşüş trendi o zaman da 26 da bulur kendini ons...
ikinci senaryonun hemen olması zor olsa da haftaya diyelim oldu yatırın paranızı gümüşe ve yıl sonuna kadar en az %50 doalr abzlı kar ( ons 39 olması demektir) bunun da imkansız olmadığını gümüşçüler bilir..

ne olursa olsun gümüş de yılsonuna kadar 40 usd denemesi olacaktır.. Bunu not edin ona göre birçok parça :) gümüş koyun kenara orta uzun soluklu..
 2012 için sene başında ilk hedefi koymuş idik o zaman da 26-27 idi gümüş ve 36-37 onsdan döndü .... %30 kar getirisi dbelirtmiştik ilk4-5 ay için gerçekleşti hatta bizi şaşırtarak ilk 3 ay d abunu yaptı..

ise kalan süreçte  gümüş %40-50 prim yapacaktır...
lütfen bu çerceveden yatırımlarımıza şekil verelim...  yarın haftaya çıkacak sekliyle düşünmeden ama..zaman koyarak kendinize çok güzel kazançlar elde edeceğiniz inşallah aşikardır..

1 yorum:

  1. Kesinlikle sizin sayeniz de cok güzel yatırım yaptıgıma inanıyorum.
    Yeteri kadar beklemeyi sizden ögrendim ve kademeli gümüs almaya devam ediyorum.Su an %50 kusur gümüs oldu ons, 32,5 ken almaya baslamıstım.
    % 20-25 dolarla daha fırsat olursa almaya devam edeceğim...
    Hedef keyfi yani baktım sert cıkıs yaptı sat baktım kımıldama yok bekle bekle bekle taki rakamlar tatmin edene kadar.
    Bize kazandırdıgınız binlerce katı size saglık ve servet seklinde doner insallah.

    Saygılar...

    YanıtlaSil