4 Mayıs 2012 Cuma

ALTIN ONS DÜŞÜRÜLDÜKÇE ELLER FİZİKİ ALTIN ALIYOR..

yalnız şunu unutmayalım arkadaşlar
ABD Merkez bankası (FED) altın onsunu düşürmek için elinden geleni yapıyor.. Her kafadan kendi lehlerine ( altın düşmesi - emtia düşmesi) haber ve veriler açıklıyorlar..
konumuz gereği altını da düşürmek ya da düşük tutmak istiyorlar.. Lakin her düşüşü ALIM FIRSATI OLARAK DEĞERLENDİREN FİZİKİ ALIM YAPANLAR VAR..

UYAN TÜRKİYEM !
ALTIN ONS DÜŞÜRÜLDÜKÇE ELLER FİZİKİ ALTIN ALIYOR..
KAĞIT ALTINLARI SATANLAR FİZİKİ ALTINLARA KOŞUYOR..
FİZİKİ ALIM SAVAŞÇILARI GALİP GELDİĞİNİ TARİH HEP YAZMIŞTIR.. Bizim de beklentimiz bu yöndedir..


3 yorum:

  1. ne yapalım hocam bu soylemınızden?elımızdekı altınları satıp fızıkı altın mı alalım.:)?

    YanıtlaSil
  2. :)
    İsmail Bey ! Beni güldürdünüz Rabbim de bir ömür güldürsün Sizi..

    sadece yastık altı ya da fiziki altın en az %20 bulundurun her daim..
    savaş çıkar,
    banka batar paralar uçar...ya da 1 mayıs gibi tatil olur bankala rişlem yapmaz.. ya da bankanızda para olmaz kağıdı bozduramazsınız ama fiziki altın her zaman her yerde para eder..

    bu yuzden onsu düşürdükçe eller altın alıyor demem :)

    YanıtlaSil
  3. sizi güldürebildiysem ne mutlu bana..:)bırazda gulelım demi.:)can sıkıntısı bı soruydu bu uzun zaman bekledım altında 104 lerden almıstım sonra sızın sayenızde arbıtraj yontemını kullanmaya basladım sukur bıraz olsun elımdekı altın mıktarını arttırdım.bu arada cesaret edıp pek oynayamadım ama suan altın dolar ve tl cınsınden tetıkte beklıyorum..:)

    YanıtlaSil