1 Haziran 2012 Cuma

YÖN AŞAĞI

ben iki yönlü konuşmayı sevmiyorum..
tüm riskleri de bir bakıma üzerimize alıyoruz...
ALTIN ONS DA YÖN AŞAĞI beklentim hala geçerli..
1527 önemli  gene toparlarsa oralarda alınmalı az azcık.. çıkışlarda satış karşılığında..
bu kaos durumunda eğer nakitte iseniz akşam ki rakamlara göre ya az al diyeceğiz ya da nakitin ile hafta sonunu geçir diyeceğiz..

1549-1569 U UNUTMAYIN...
ŞU SIRALAR HATTA LONDRA İKİNCİ SEANSI 13:00 -14:00 E KADAR 1549 DENEMESİ KIRILAMAZ İSE BU SEFER TOPARLANIP 1549 A ATAR KENDİNİ BU SEFER DE ORAYI YOKLAR..

BEKLE SABRET ALIMLAR YAPILDIĞIND ABU SEFER EN AZ ONS BAŞI 100 USD CEBE KONULSUN...

DURUM TEHLİKE DE KORKUTMAK İÇİN DEMİYORUM...
MACERA İÇİN PARANIZI ATMAYIN ŞİMDİLİK ORTAYA..
AYRICA ŞU AN İÇİN DURUM TEHLİKELİ FIRTINALI OLABİLİR AMA FIRTINA SONRASI DA GÜZELLİKLER VAR..
SADECE KARAMSAR VEYA SADECE İYİMSER GÖZLÜKLERİ İLE BAKMAYALIM



5 yorum:

  1. Paylasım için tesekkurler... Kademeli alıma kaldıgım yerden devam için beklemedeyim.

    Uzun vadeciler için alım yapılması gereken bir durum olursa sizi takipteyim.

    Bugüne kadar deger verdigim ustadların yorumu su an hep aynı görüste ters kose olmamak ümidiyle.

    Bol kazanclar herkese...

    Thanksgod....

    YanıtlaSil
  2. Sayın thanksgod..
    her zaman belirtildiği gibi
    dolar
    tl
    altın
    gümüş
    vb gibi değişik estrumanları elinizde bulundurur ve bazen karı görünce parça parça kaç yolunu izlerseniz ters köşe olma ihtimalini hemen hemen ortadan kaldırabiliriz..
    bol kazançlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümit Bey Merhaba!
      Ne yazıkki üç te bir altındayım. Çıkamadım vaktim de el verip takip edemedim. Dün akşam üzeri olan fırsatı da kaçırdım.. Hayırlısı bakalım.
      93'lere gelirse gr.TL hemen çıkmayı düşünüyorum. Ancak zor görünüyor.
      Selam ve dua ile kardeşim..

      Sil
  3. Abdulllah Bey !
    umutsuz olma
    al işte sana ALtın için gümüş için haberler geldi ABD den..
    uçar altınlar

    YanıtlaSil
  4. Ümit bey kardeşim,
    Allah senden razı olsun. Yokluğunu göstermesin.
    Dualarımla.. Dediğin gibi..,
    Ve ben son celse satıp TL'ye geçiyorum..

    YanıtlaSil