27 Haziran 2012 Çarşamba

Meteoroloji'den şiddetli yağış uyarısı!


Meteoroloji'den 17 il ve İstanbul'un bazı ilçeleri için şiddetli yağış uyarısı geldi...


Meteoroloji iki ayrı uyarı yayınladı. Sabah ve öğle saatlerinde Marmara’nın doğusu ve Batı Karadeniz kıyılarında şiddetli yağış görülecek.

*Kocaeli,
*Sakarya,
*Yalova,
*Bursa,
*Bilecik,
*Zonguldak,
*Düzce,
*Bartın,
*Sinop
*İstanbul,

Akşam ve gece ise 7 ilde kuvvetli yağışlar hüküm sürecek. İstanbul'da da etkili olan yağışlar için bazı ilçelerin özellikle dikkatli olması istendi.


BU AKŞAM 7 İL DİKKATLİ OLMALI

Bu akşam ve gece saatlerinde yağışlar Karadeniz ile iç bölgelerine ulaşıyor. Başkent Ankara başta olmak üzere 7 ilde kuvvetli yağışlar görülecek. O iller şöyle;

*Çankırı,
*Sinop,
*Samsun,
*Amasya,
*Ordu,
*Çorum
*Ankara'nın kuzey ilçeleri..

9 yorum:

  1. Ümit bey 27.500 ve 26.80 den yüzde yüz gümüşe girdim. arbitraj ile doları yüksekten almıştım 1.83 civarı senin anlayacağın zararına gümüşe geçtim dolar çıkmayınca hatamı ettim sence.
    2. sorum gümüşte daha altını bugün veyarın bekliyormusun. Eğer bekliyorsan bir kısmını kendini kurtarınca yine dolara mı geçeyim en azından daha altı için elimde biraz daha usd olur diye düşündüm. Senin fikrini alabilirmiyim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Yukarıdaki soruma ilaveten birşey daha sormak istiyorum. Türkiye Finans ile çalışıyorum.Kuveyti terk ettim. Makasları yüzünden.
    Türkiye Finansta gümüş alış satış şu an 1.56143-1.57348 gün için alım satım yapabiliyorum kısa sürede kendini kurtarıyor ancak mesela az önce 26.80 lerden aldığımı 26.90lardan satmak istesem 10 usd kadar zarar kalıyor.Fakat ben arbitrajdaki makasını tam olarak hesaplayamadığım için hep karambole işlem yapıyorum.Bunu nasıl öğrenebilirim.
    USD 1.80449-1.81206 gümüş ons 26900 altın alış satış 90.48764-91.02216
    kısaca öğrenmek istediğim arbitraj makasını hesaplayabilirmisin. Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sayın adsız !
    kısa ve özetle gümüş alımınızın ardından özellikle bu seviyelerde iken gümüş ons fiyatlarının kesinlikle al sat işini girmeyiniz..
    düşecek olsa bile kendini toparlayacak olmasından bunu sizinle paylaşıyorum ayrıca..
    kuveyttürk de diyelim 26.80 iken piyasalar doalra eçiş yapmış olsanız ve bir sonraki sefer de tekrar gümüşe geçeceğiniz düşünülse kuveyte göre altın 25 felan olmalı ki tekrar dönüş yapabilesiniz... umarım bu al sat makas farkını ve ayrıca piyasanın altından alış rakamını bankanın kavramışsınızdır..
    Şu an %100 gümüşte olduğumuza göre ( bu %100 hiç bir varlıkta kabul etmediğimi tekrar paylaşmak istiyorum) çok düşük parçanızı 27,50 olduğunda 26,80 den aldığınızı kar satışı yapmak mümkün.. sonra parça parça devam edeceğiz..
    gerçek olası düşüşü yani gümüşte o beklenen 24 lü rakamları ben şahsen 28 denemesi olmadan beklemediğimi bilmenizi isterim..
    şu an ki düşüş önümüzde ki hafta ve günlerden itibaren toparlayacak olup kar satışı görüldüğü çıkarılmasını tavsiye ederim.
    ya da beklenilip sonbahar12-ilkbahar13 aralığında en az %25 ve üstü karla bırakılabilir... bu husus da tercih Sizin.. iniş çıkışlar ile kar da kazanılabilir lakin her iniş çıkışı yakalama ya da işlem yapma hevesinden uzak durmak gerekli şartıyla...

    dolardan uzak duralım özellikle alış 1,82 ye yakın ya da bu seviyelerde iken.. özellikle cuma dış ticeret ve salı enflasyon rakamları önemli.. ayrıca Suriye gerili bile 2-3 puan (1,79 dan 1,82) yaptırabildi ancak.. İş busebeple pahalı doları almaktan uzak durmak gerek...
    dolar alımından uzak durulmalı derken dolar çıkmaz anlamında demediğimi.. sadece pahalı olduğumu bilmenizi iser gene hatırlatmak isterim bu hususu
    bol kazançlar

    YanıtlaSil
  4. sayın adsız Türkiye finansdan gümüşten-dolara doğrudan arbitraj yani gümüşten - dolar alım satımı mümkün değil biliyorum ben?
    eğer yanlışım varsa düzeltin.. 23 . 06.2012 tarihi itibariyle en son güncellemem boyle Türkiye finans tl-gümüş al satına izin veriyor ama gümüş-dolar al satına izin vermiyor..

    sadece gümüşten önce TL ye daha sonra tl den doalra geçerek iki işlem ile yapılıyor... bu durumda bu arbitraj olmuyor..

    YanıtlaSil
  5. .
    DEMİŞSİNİZ
    1.56143-1.57348 İSE GÜMÜŞ TL GRAM AL SAT ARASINDA Kİ MAKAS : 0,012
    kUVEYTTE İSE : 1.5549 - 1.5780 = 0,023...

    GRAM TL DE BELİRTTİĞİNİZ GİBİ TÜRKİYE FİNANS KATILIM DAHA MANTIKLI...

    AMA TÜRKİYE FİNANS DİREKT GÜMÜŞTEN DOLARA GEÇİŞE İZİN VERMİYOR..

    YanıtlaSil
  6. LÜTFEN GRAM-TL GÜMÜŞ FİYATINI DA TAKİP EDİN SİZE BU MAKAS BELİRTTİĞİNİZ GİBİ KÜÇÜK İSE KAR SATIŞLARI BİR MÜDDET SONRA ÇIKARACAKTIR..
    AYRICA OLASI DÜŞÜŞLERDE PANİĞE GEREK YOK.. GÜMÜŞ ALIŞLARINIZ PAHALI DEĞİL.. ORTANIN DA ALTINDA..
    ŞÖYLE ÖZETLERSEK.
    GÜMÜŞ YOLU OLSUN VE 100 PUAN YA 100 METRE DİYELİM
    0 EN DÜŞÜK 100 EN YÜKSEK OLSUN PUAN
    SİZİN ALIŞ RAKAMLARINIZ 30 LARDA YER ALIYOR..
    UMARIM ANLAŞILMISTIR..
    0 (SIFIR) NERESİ DİYE SORMAYIN..
    DİP HİÇ BİLİNMİYOR ZATEN..

    YanıtlaSil
  7. özellikle her zaman belirtiyorum ve gene tekrar edeyim..
    %100 bir varlığa artık hiçbir zaman paramızı bağlamayalım..
    NAKİT YANİ TL DE YATIRIMDIR UNUTMAYALIM..

    YanıtlaSil
  8. Ümit kardeşim emeğine kalemine sağlık teşekkür ederm. Öncesnde çok araştırdım sonra Türkiye Finansa geçtim. Kesinlikle arbitraj var. zaten menüde arbitraj yazıyor kymetli maden alış satışlarının altında.Yani kuveyt gibi kıymetli maden alış yada satışa girmeden direk arbitrajı tıklıyorsunuz. usd den alacaksanız onu tıklayıp altta gümüş yada altını tıklayıp hemen paritede yanda çıkıyor mesela az önce 0,86540 idi.bunungibi yani arbitraj var ve ben yapyıyorum. öyle tlye geçmek falan değil . eskiden yoktu biliyorum ancak artık var ve alım satım makasıda çok makul usd de altın da da gümüşte de. kuveytin hemen hemen yarısı.
    Tavsiye ederim ne diyeyim.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bilgi paylaşımı için teşekkrüler..
    en uygun ve bizim için en karlı bankayı her zaman tercih etmeliyiz..
    yeşili kırmızısı hepsi aynı bankaların.. iş busebeple en çok karlı olanı seçmeliyiz..
    bilgi ve bilgilendirmeniz için teşekkürler

    YanıtlaSil