9 Ağustos 2012 Perşembe

En yüksek işletim ücreti hangi bankada?


Tüketicilerin en fazla şikayet ettiği ‘Hesap işletim ücretini hangi banka en yüksek alıyor?' sorusunun yanıtını merak ediyorsanız işte yanıtı.


En yüksek hesap işletim ücretini yıllık bazda en fazla Akbank alırken bu bankayı sırası ile Finansbank ve Şekerbank takip ediyor.

Bankacılık sektörüne özellikle de tüketicilerin hesap işletim ücretinden çok fazla dert yanması üzerine Türkiye'nin Şikayet Portalı Şikayetvar BDDK'nın bankacılık ürün ve hizmet bilgilerine yer verdiği sayfasındaki bilgilerden elde ettiği bilgilerle bankaların tüketicilerden talep ettiği hesap işletim ücretlerinin ne kadar olduğunu tüketicilere sundu.


İşte rakamlar:

1 yorum:

  1. Kuveytturk te hesap isltim ucreti alinmiyor.. Bankasya da ise 2 fatura otomatik odeme talimati verirseniz bu ucret alinmiyor..

    YanıtlaSil