30 Mart 2012 Cuma

3.dip hatırlatması

Arkadaşlar ! altında 3.diip formasyonun gerçekleşip gerçekleşmeyeceği takip edilmelidir. 1.dip : 13 mart 2.dip:22 mart tarihinde olmuş. 3. dibin olup olmaması ile ilgili daha birkaçgün var.. her iki dipte de haftalık bir kapanış görmüşler.. yani haftaya ptesi ile cuma arası bu 3 lü formasyonun oluşup oluşmaması ortaya çıkacak. Cumaya kadar olmazsa 3lü dip formasyonu iflas etmiş olacaktır grafik aleminde.. hatırlatma olarak geçeyim istedim. üçlü dip formasyonu olunca ne olacaktı özetle açıklamak gerekirse bu 3,dipte işlem hacmi artacak, traderler alımlarını çoğaltacak bir haber ile birlikte yukarı yönlü uçuş yaşanacaktı.. Not: Bizler grafikler oluşmadan yorumlarımızı ve beklentimizi yansıtıyoruz. Oluştuktan sonra zaten iş işten geçtiği için soylemenınde anlamı yok.

8 yorum:

  1. ümit hocam haftaya ons bazında altın alım aralığını yazabilir misin?
    muhtemelen 1668 gibi kapatıcak..

    3. dip olursa düğün bileziklerini alsın dimi damat adayları :)

    teşekkürler..hayırlı h.sonları dilerim..

    YanıtlaSil
  2. ALSIN ALSIN :)
    BEN ALDIM BİLE BİLESİNİZ

    YanıtlaSil
  3. Ümit Hocam,
    Şükür sizi buldum. sizi diğer bloğdan takip ediyordum. Yorumlarınız benim için çok önemli.105 lerden aldığım altını al satla 101,50 lere kadar getirmiştim lakin Şubat sonu altında görülen tepede ben işim dolayısıyla satamadığım için birden dipleri gördüm. Zararına çıkmak istemediğim için hala bekliyorum. Artık ihtiyacımda var bozmam gerek kısa vadede bana ne önerirsiniz. Lütfen birçıkış yolu önerebilirmisiniz. Çıkış için daha ne kadar beklenecek 100 ler belki hayal fakat en azından 96, 97,98 görebilirmiyim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Selam ve saygılarla Adalı !
    100 ler neden hayal olsun sayın adali..
    peki paraya çok yakın bir zaman da mı ihtiyacınız var?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ümit Hocam
    TL ye 8 ile 10 gün içinde ihtiyacım var. Teşekkür ederim. yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. 1 haftalık kısa mesafede 96 üstünde parça parça çıkın.. bu çıkışın ardından tekrar bir düzeltme yeme beklentisi var..
    yarından itibaren tetikte olun inş.

    bu arada geçenki ralliyi kaçırdım diye üzülüp dert edinemyin..
    bunda da vardır bir hayır deyin lütfen..
    sağlık ve mutluluk hep yanınızda olsun,
    bol kazançlar

    YanıtlaSil
  8. Allah razı olsun ÜMİT Hocam, çok teşekkür ederim. Allah sizi sevdiklerinize ve burada ihtiyacı olanlara bağışlasın. TUTTUĞUNUZ ALTIN OLSUN!!!!

    YanıtlaSil