6 Mart 2012 Salı

Değerli Arkadaşlar !

tüm grafik ve indikatörlerin aşırı al verdiği şu anlarda 1682 kırılmasının işlem hacmine bakmamız gerekecek..
Altın işlem hacminin ABD borsalarının da satışla kayıpla başlayacağı beklentisi ile düşük geçebileceği beklenebilir.. Bu da kayıpları sınırlı seviyede koyabilir.. Borsa düşüşleri ile altın topalarlanmaya sokabilir kendini yani düşmeye ara mola verebilir..

1682 her nekadar kırıldı ise de 1665 de değil 1658 kırmasını  bekleyebilirdik... o zaman 1616 aya doğru bir seyir çıkacaktı...

daha bekleyecek miyiz diyen arkadaşlara özellikle doları olan arkadaşların altın girişleri hızlanmalı.. hep birden değil ama..

bir önceki yazımız da belirttiğimiz gibi platin ve gümüşün sert düşüşleri piyasayı dengelemekte gibi görülüyor..
Sabır yarın ki Yunan olayı ile birlikte Perşembe AMB faizi için hareketleri sonlanıp 13 marta hazırlandığını artık biliyoruz hepimiz altının

6 yorum:

  1. sayın ekontürk fireman onsun 1500 e gideceğini söylüyor, siz ise 1660 dan alım yapılmalı diyorsunuz..ikinize de saygım var lakin aradaki fark çok 160 dolar kadar... fikriniz nedir almaya başlayalım mı? aslında alınabilir fiyatlar ama geçen sefer ki gibi çok beklemekten korkuyorum çünki bi ara aylarca bekledim ve zararına satış yaptım şu an zararımdan kurtulabilecek pozisyondayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Emiloji !

      Günaydın ve bol kazançlar !
      Fireman Bey’in daha önce ki yorumlarından bildiğim kadarı ile o orta ve uzun vadede (yıl içi) 1500 rakamlarından söz ediyor.. O konuda hemfikiriz.. 1520 nin dip olmadığını aylar önce de paylaşmıştık.. 2000 öncesi provoları olacak bunlar diye..
      Şimdi sorunuza gelecek olursak..
      1660 larda doları olanlar alıma geçebilir yazdık evet ama KARI GÖRÜNCE KAÇMAK şartıyla..
      Ayrıca dikkat ederseniz özellikle parça parça alım yapalım diye tavsiye de bulunduk.. Bunun anlamı düşme olasılığı var düşerse yerine koyma şansımız olsun diye.. Artık yönünü Belirleyecek günlere geldik o 8 mart geldi artık.. arefesi ve sonrasi bu d a7-8-9 mart dersek..
      7 mart ABd işsizlik ve yunan kurtarımı
      8 mart AMB faiz
      9mart ABD tarımdışı
      Yönün belirlenip 13 mart ABD merkez bankası öncesi fiyatlamanın yapılacağı anlar olabilir , haberler ile..
      Dünde paylaştım 1682 kırılınce ben 1658 denemesini 1 saat içinde bekleyenlerden idim.. Ama 3 dakika da1665 e düştü ve kaldı orda.. Bu da biz de alımlara usd üzerinden başlanabilir mesajı olarak algılandı…
      Ben en dip ya da en tepe arama peşinde değilim.. Şansımın dışında inanın en tepe ve en dibi yakaladığım nadir olmuştur.. Tren kaçmasın diye allım uygun görüldü sadece..
      Umarım anlatmak istediklerimi aktarabilmişimdir..

      Sil
  2. kısa süreli al satçılar için di özetle tavsiyem..
    altın da 1520 ons görülmüştü ya o dip değil... bu yüzden korkun ve ALTIN DA %100 KALMAYIN EZİLEBİLİRİZ vb başlıkları ile bazı şeyleri paylaşmam sizlerle

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca Sayın Emiloji şunu da unutmayalım....
    Devamlı tek ve sabit fikir de olanlar gün gelecek BEN DEMİŞTİM deyip haklı çıkacaklardır.. 2000 olacak diyenler de 1500 olacak diyenler de... Yorumlarımızın kısa vadeli mi ya da uzun vadeli mi olduğunu göz ardı etmeyelim...

    Günlük haftalık değişkenliklere göre kısa dönem beklentiler ile uzun dönem beklentiler bu yüzden birbirine hiçbir zaman karıştırılmamalıdır..

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca ek bir bilgi,
    dün tüm grafik ve indikatörlerin aşırı al verdiği anlarda 1682 den satış yedi.. yani grafik ve indikatörler işlemedi.. bunu unutmayın.. bakınız tek başına grafikler yakar.. ayrıca Omuz Baş omuz kendi kafamıza göre belirlediğimiz yere koyup aaaa bak OBO oldu diyemeyiz..

    YanıtlaSil
  5. İlginiz ve değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür çok teşekkür ederim.İşim dolayısı ile 1660ları kaçırdım artık yarın ve sonrasındaki günlere bakıp rotamı ona göre çizeceğim. ben kendime hedef olarak 1620 leri koymuştum beklemedeyim şu an..
    Bir de mesela benim sorum için yaptığınız yorum gerçketen çok açıklayıcı fakat sitede bulmam zor oldu. ya ben siteyi kullanamıyorum ya da site şu an kullanışsız..Bu yorumarınızdan başkalarının da faydalanmasını isterim..Umarım site daha kullanışlı hale getirilir..
    Tekrar saygılarımı sunar iyi akşamlar dilerim..

    YanıtlaSil