26 Nisan 2012 Perşembe

dolar gevşedi,

Artık rahatlıkla ;
dolar ve altın alımı için takip pozisyonu alınabilir..
tl den sadece dolar-tl düşünenler  1,7690 yukarı yönlü aşılmazsa 1,7490 hedefine gideceğini unutmasınlar;  bu yuzden dolar alacakalrın ilk etap da dolar-tl kurundan daha çok bugünler ons yüksek iken alsınlar ki daha sonra elde ki dolarları ons düşünce altına geçtiklerinde daha çok gram altın alabilsinler..

ons da 1662 denemesini kırmasını bekleyenlerdeniz.. bu çerçeve de dolar tl nin gevşemesi takip edilebilir..
karı görünce sat mantığını unutmadan bol kazançlar dilerim,

5 yorum:

  1. ümit hocam teşekkür ederiz yorum ve değerlendirmeler için..
    sizce gram tl 92 tl ve altını görür mü altında? sanırım siz 92 ve altını bekleyenlerdenim mayısta demiştiniz..bu haberler spekülatif mi yoksa..mayıs ve haziran için kısa bi değerlendirme alabilir miyiz?
    selametle

    YanıtlaSil
  2. Yusuf Bey !
    şu aşama da ya ni biraz yükselmeye başladığında 85 vb hatta altını da görecek vb yazılar yazılmakta ama ben değilşim kaynağı.. onların hepsi spekulatif.. Bakınız olmaz demiyorum..
    ama FED gibi herkeisn odaklandığı bir gün öncesinde altın düşer gibi yazılar bilinçli şekilde yapılmakta...
    M.Yıldırımtürk kendisi zaten kuyumcudur.. Ayrıca iş dışında fazla bilgisi yok iken piyasalarca uzman statusunde onun ekran ya da basına getirilmesi de bilinçlidir.. PARASI OLAN DÜDÜĞÜ ÇALIYOR..
    Hatta A.Ş. statüsünde olan birileri bile Hint Düğününde kına yakmalarına rağmen hala ekranlarda yer alabiliyor..

    Bilgi değil para güç BASIN için.. bu yuzden her lafa itibar etmemek gerekir...

    sakin birgünde çıkar düşer der ; düşmez eliştirmeyiz.. yanılabiliriz insanız sonuçta..
    Ama insanların FED kararı öncesi acaba ne oalcak yoksa 1500 lere mi yoksa 1700 lere mi gideceğiz kararına 1-2 gün kala çıkıp altın düşecek deyip SANKİ FİRMA REKLAMI YAPAR GİBİ BOY BOY BASINDA YERALMASINI ben iyi niyetle kabul etmiyorum.. Çok mu kuşkucu davranıyorum diyeceğim ama bu adamların geçede 55 lere düşecek dediklerinde 98 tl yi denedi yukarı yönlü.. dediklerinde gene 92-93 idi altın gramı..

    Ben itibar etmiyorum açıkçası.. hadi bugün sakin bir gün çıkar der altın düşecek.. ve dayanağını söyler... sonuç o kadar önemli değildir.. Ama spekulatif günlerde açıklama yapması yakışık almıyor.

    YanıtlaSil
  3. saolasın hocam..ben fiziki altın alıcam bir miktar..o yüzden sordum şu an fiyatlar iyi mi yoksa 92 altını bekliyi mi diye..bekle dersen hazirana kadar beklicem..
    saygılar

    YanıtlaSil
  4. Yusuf Bey !
    haziran da düğünün var ben beklemedim geçen de bugün de aynı seviyeden fiziki takıyı aldım..
    az az almak mantıklı geldi..

    YanıtlaSil
  5. ümit hocam düğünün yeri ve saatini yazabilir misin?

    YanıtlaSil