8 Mayıs 2012 Salı

bu kadar düşüş yetsin artık !

Altın ,
düşmeye yüz tuttu ve şu sıralar heryerde aynı ses '' altın diplerden dip beğenecek '' ...

Ben aynı görüşte olmadığımı gelişmekte olan para birimleri ve bizim TL de tabi ki dolar karşısında sert gerilemeler (dolar-tl nin yükselmesi yani)  görmem Çin verileri ve Asya paraları rahatlaması bu seviyelerden (1600-1610) alınan altının maliyeti 1620 olur ki ( kabataslak düz rakam) kısa vade de 20-30 usd en az kar verir ons başı  ve tekrar belki gelir tekrar aşağı yöne..

ben KIRMIZI BOLGEYE BU SEFER DE GİRMEDEN bizlere kar satışı verdirecektir...
 ABD alıcılı açar piyasayı ve sonra paniklerin yersiz ya da  panik verenlerin anlık spekulatifler olduğu gerçeğini anlarız.
1606-1611 kendimizce destek bölgemiz idi halan biz rahatız..
bundan sonra çıkıp geldiğinde 1580 rakamını koyacağız belki de.. Ama şimdi ben bu veriler ve cılız hareketler ile 1400-1500 rakamlarını düşünmüyorum..
Güçlü alımlar ile çıkış yapsın ki ancak sert düşüş gerçekleşebilsin YAY misali..
geçmişten ders almak gerek  1920 den sert düşmedi mi bu ? ya 1800 denemesinde daha bu sene dönüşü inişi sert olmadı mı?
şimdi 1650-1665 aralığından yediği satış ile mi 1450 olacak bu buna reel gözle bakmıyorum..
Ben bu piyasanın oyuncusu oalcağım hem bu piyasaya yön verecek gücüm ve param olacak 1610 dan dan alıp 1665 de satacağım 30-40 usd karla sonra 1400 lere mi düşüreceğim bu VAHŞİ KAPİTALİZME TERS BİR DURUM.. BİRİLERİNİ DÜŞÜNMEK OLUR Kİ BU DA BU SİSTEM DE İMKANSIZ..


Dolar da trend döndü 1,7740 nın üstünde bir seans yani yarında kaldığı takdirde..

Ben altın da zararına satış yapmayı kesinlikle uygun görmüyorum.. Ayrıca gram-tl değeri o kadar sert düşmüyor.. ayrıca ons sert düşüş bekleyenler bizim mesainin kapanmasını bekleyecekler.. o zaman elimiz kolumuz zaten mahkum.. Lakin kapanış Hem Londra (19:00) hem ABD (23:00) 1606-1611 desteği altında kapatmalı ki yeni trend oluşabilsin haftalıık..


1 yorum:

  1. Ümit Bey Kardeşim,
    TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    ÇALIŞMALARINDA ENGİN BAŞARILAR..
    YAZMIŞ OLDUĞUNUZ YORUMUNUZDAN GEREKLİ CEVAP ALINMIŞTIR.

    YanıtlaSil