26 Temmuz 2012 Perşembe


Değerli Arkadaşlar  !
02 agustosa kadar izindeyim..
Ramazan dolayısıyla gece genel de uyanık.. öğlene kadar uyuyorum dolayısıyla :)
ayrıca şu an köydeyim... internet çok yavaş çekmesi de yorum yazmamızı oruç ile birlikte yavaşlatıyor... (vodafone heryerde çekiyor reklamı da tamamen yalan Ankara'nın 50-60 km ötesinde bir yerden çekmiyor)
olağan durum olursa yazıyorum..
ayrıca günlük yorumlar adı üstünde günlük.. her günlük yorum ile pozisyon almak yanlış olacaktır...
hep belirttiğim gibi alın hedef rakamı koyun bekleyin gelsin satın...daha da düşecek ya da çıkacak demeyin.. yanılırız...
papağan gibi derim ya Allah ömür verirse göreceğiz.. 1400 diyenler de 2000 olacak diyenler de haklı çıkacaklar..
ama arada ki fırsatları kaçırmak adına inadına 1400 ya da inadına 2000 bekleyenler çok fırsatları kaybedeceklerdir...
düz rakam
90-92 al
92-94 bekle
94-96 sat
kusuratlı destek dirençleri önceleri paylaşmıştık..
90 aşağısı ve 96 üstü örnek anlaşılsın diye yazmadım...
buradan eğer 90 olunca alacam 96 olunca satacam düşünüyorsanız VAY BENİM EMEKLERİME diye inan sitem ederim...
Zekat niyetine bilgimi paylaşıyorum... Nasıl Zekat verilirken fakire gidip ihtiyacına giderecek şekliyle olmalıysa bu bilgilerimizin de size faydalı olduğu müddetçe tam isabet yapmış olacağız..
yoksa 94 oldu gramı aferin bildin ya d0 90 oldu gramı sen de biseyden anlamıyomuşsun gibi hazır kondu bilgiler inan zarar getirir..
bol kazançlar

2 yorum:

  1. S.A KERDEŞ.GEÇENLERDE SANAYAZMIŞTIM HATIRLARSAN,81GR/TL 22AYAR BORCUM OLDUĞUNU DAHA HALEN ALMADIM ŞUAN 86TL CİVARINDA SENLE KONUŞTUĞUMUZ ZAMAN 84,5TL İDİ BİR ANDAFIRLADI BURDAN KARSATIŞI GELİRMİ? BU HAFTA 82-83 TL OLURMU? BUHAFTA ALDIM ALDIM YOKSA BİRAYDAHA BEKLİYECEĞİM NEDERSİN TEKRAR YARDIMLARINA İHTİYAÇ VAR SAYGILAR.ERENES
    ,

    YanıtlaSil
  2. sayın ERENES !
    Aleykum selam ! geçen sefer de paylaştığımız gibi has altın 91,80 ve aşağısını gördüğünde lütfen kademe kademe topla...
    inan en dibi ve belirttiğimiz tarih aralıklarında görebilmemiz zor..
    ama biraz bekleme süresi ile görülebilme olasılığı yüksek..
    agustos ve eylülden birinde en dip yani 90 ve aşağısı görülüp tekrar yuları meyilleneceğini bekliyorum... bu çıkışın satışı mutlaka olacak en geç haftaya cumaya kadar..

    YanıtlaSil